maandag 9 november 2009

Het diploma.


Wij dachten dat u vast wel nieuwsgierig zou zijn naar het diploma van Cera. Wel, hier is het dan!
De redactiekatten wilden nog even het volgende kwijt.
Mevrouw T. Troy zei:
Ik wil Cera graag van harte feliciteren met haar Verkennersdiploma. Ikzelf zou nooit zo ver van huis durven gaan. Tenminste, niet meer op mijn leeftijd want vroeger heb ik die lange route heus ook wel eens gelopen. Maar dan bleef ik dus wel vlak naast mevrouw Katblad lopen omdat ik het zo vreselijk eng vond. En het laatste eind rende ik dan naar huis terug. Bovendien haalde ik het daarna echt niet in mijn kop om ook nog eens die Hoftuin in te duiken. Ja, ik vind het dus erg knap van haar. Heel erg knap, ja.
Japekoppie meldde:
Ik had dan weliswaar de korte route, maar bij mijn examen was er veel meer snuffelwerk en moest ik nog markeren ook. Maar dat kwam omdat mijn keuzevakken andere waren dan die van Cera. Ja, dat langs die kade was erg moedig van haar. Ik heb er een keer in gelegen, in dat gevaarlijke water ja, en dat was geen pretje. En in mijn tijd mocht je ook geen pauze nemen. Ik snap niet goed waarom ze dat hebben ingevoerd, nee. Maar misschien hebben meisjes er meer behoefte aan, aan zo'n pauze ja, dus in dat geval is het wel goed, die invoering.
Natuurlijk feliciteer ik Cera ook met het behalen van haar diploma. Nee, we gaan nu niet samen verkennen want ik doe dat liever alleen. Zij zou wel willen inderdaad, maar ik dus niet, nee. Ze leidt me af en dat is een probleem voor mij. Ja, daarom is onze verloving indertijd ook uitgegaan. Maar daar heb ik het liever niet meer over.
De Boez vertelde:
Cera is mijn vriendinnetje en ze is mooi en nu nog knap ook. Ja, in d'r hoofd bedoel ik vooral, maar verder is ze ook knap. En erg lenig is ze ook nog daarbij, ja. Nee, ik wil geen Verkenner worden want daar ben ik te ongeduldig voor. En te bang ook ja. Nog wel tenminste, want als ik later groot ben gaat het misschien wel over dat ik bang ben. Misschien wil ik wel iets met "spelen" gaan doen later. Ja, spelleider of zoiets. Of ik ga nieuwe spelletjes verzinnen, dat lijkt me ook leuk dan word ik dus een soort uitvinder. Ja, ik ben heel erg trots op Cera, maar mag ik nou weer met Oscar spelen? Weet u dat hij op dit moment twee voerbakjes staat leeg te vreten? In onze keuken ja?

5 opmerkingen:

Jacq. zei

Cera, wat ben je knap, zeg!GEFELICITEERD!!Het diploma zal vast een mooi plaatsje krijgen..Ga zo door en op naar het volgende examen! Een lange aai voor jou, mooie, lieve Cera

Inge zei

Lieve mooie Cera, gefeliciteerd met het halen van je diploma!
Bob & Bill bewonderen je zeer.

marian zei

Dag schatje Cera, ik vind dat je vlag en wimpel door het examen bent heengekomen! Van harte gefeliciteerd en een dikke knuf van mij!

Katja zei

Mooie commentaren van je 'vrienden' hoor Cera !
Hihi, die Boez, pas maar goed op jullie voerbakjes hoor !

ina zei

Wat een prachtig diploma!
Wees er maar trots op, Cera.