woensdag 11 november 2009

Dezelfde weg terug.


Oscar:
Je zou hier dus vanaf moeten glijden? Op je achterste? Maar waar laat ik mijn poten dan? En heeft u gezien dat het nat is, dit ding?



Ja, het klopt dat ik wel eens meer nat word, maar dat is dan nattigheid van boven en daar kan je niets aan veranderen. Maar om nu expres met je billen door het nat te gaan? Nee zeg, op vier poten naar beneden glijden daar begin ik dus helemaal niet aan. Je zou ze eens kunnen breken. Of in een spagaat terecht komen.
Nee, u wordt vriendelijk bedankt voor de uitleg over het gebruik van dit apparaat, maar ik zie toch maar af van de praktijk. Dat betekent inderdaad dat ik niet langs deze kant naar beneden kom.



Ja, ik neem het trapje wel weer. Zo ben ik immers ook naar boven gekomen en het lijkt me dus voor de hand liggen dat ik ook langs deze weg weer naar beneden ga.
Hoezo ben ik een bangerd? Nee, daar is geen sprake van! Ik ben alleen maar erg verstandig. Dat gedoe op het dak van laatst? Wel, dat lag heel anders. Ja, daar speelde heel andere factoren mee. Ik vind trouwens dat u zich niet moet bemoeien met dingen die u helemaal niks aangaan. En dat u foto's van mij op dat dak in uw krant heeft gezet, is ronduit schandalig. Ja, u kunt beter op zoek gaan naar echt nieuws in plaats van mij in een zwak momentje op de gevoelige plaat of schijf te zetten. By the way: staat uw koffie niet koud te worden? Ja, u snapt wel wat ik daarmee bedoel.

2 opmerkingen:

ina zei

Hè Oscar, wat jammer nou, ik had je zo graag eens zien glijden.

de fotograaf zei

Wij ook. Maar hij was niet over te halen....