zondag 15 november 2009

Hard geplens.


Cera:
Ja, ik ben hier even komen schuilen. Ook een klein brokje gegeten ja, maar dat was meer bijzaak. Omdat ik hier toch was, inderdaad.
Maar ik zou erg graag weer de straat op willen, ware het niet dat het zo klettert! Vreselijke plensbuien ja, zelfs te erg voor mij. Nee, een klein buitje deert mij niet, daar word ik niet warm of koud van. Bovendien vind ik het niet erg om onder een wielhuis te zitten en daar te wachten tot het weer droog is. Maar dit is te gek. Wat er nu buiten aan de hand is ja. Vandaar dat ik dus hier zit.



En ik heb dus geen zin in spelen. Met de Boez niet, nee. Omdat hij nogal wild is tegenwoordig. Ja, dat komt doordat hij vaak met Oscar speelt en dan gaat het er nogal hard aan toe. Allebei jongens heh? En nu denkt Boez dus dat hij met dezelfde inzet met mij kan dollen, maar daar voel ik dus helemaal niets voor. Ik heb hem net al een pets voor zijn kop gegeven, ja. En nu zit hij daar bovenop dat kastje naar mij te loeren. Ik vermoed dat hij niet snapt wat ik bedoel en erg teleurgesteld is in mij. En bovendien loop ik de kans dat hij direct weer een poging zal gaan wagen en dan weer bovenop me springt.



En daar heb ik dus helemaal geen zin in en daarom zit ik hier te wachten tot dat harde geplens is afgelopen. Ja, dan ga ik snel weer naar buiten toe om mijn eigen dingen te doen.
Misschien kunt u even gaan voelen hoe de situatie daarbuiten is? Ja, u mag uw paraplu wel meenemen. Hoezo ligt die nog in uw wielhuis? Dat schiet natuurlijk niet op, heh?

Geen opmerkingen: