zondag 19 oktober 2008

Wonen op stand


Sylvester:
Ik dacht: Ik werp nog maar even een keer een blik in de straat. Ja, het klopt dat ik binnenkort ga verhuizen uit de Katbladstraat. Nee, dat duurt niet zo lang meer; ze breken de boel binnen al een beetje af. Ik ga een aardig eindje verderop wonen. Wassenaar ja. En op stand natuurlijk. Wel, ik heb horen zeggen dat het een groot huis is met een flinke tuin, dus dat zit wel goed. Ja, bijkomend voordeel is dat mijn mensen vaker en langer in dat huis te vinden zijn omdat zij nu dichter bij hun werk gaan wonen. Dat is een heel groot voordeel ja, want eerlijk gezegd voelde ik me af en toe best wel wat alleen. Maar de katbladbuurt zal ik natuurlijk gaan missen en het zal best wel een hele klus zijn om aan het nieuwe huis te wennen. Ja, het betekent ook een hoop werk om die tuin te markeren en nieuwe vrienden te maken. Maar het is niet anders; ik kan hier kwalijk in mijn eentje achterblijven heh? Ja, als ik even een momentje kan vinden tussen mijn drukke werkzaamheden door, zal ik u een kaartje sturen vanaf mijn nieuwe adres. En als u dan weer een kaartje terugstuurt? Dan spreken we dat bij deze af.

Geen opmerkingen: