maandag 13 oktober 2008

In herinnering: Zwarte (tante) Lien

Zwarte (Tante) Lien is niet meer. Vanmiddag is zij vredig ingeslapen. Lien is ruim 17 jaar geworden.

Lien woonde ca. twee jaar in de katbladstraat en heeft bij iedereen die haar kende een diepe indruk achtergelaten. Met haar wijze lessen, uitingen van kritiek, uitgebreide verhalen en grote aaibaarheidsfactor was zij een opvallende en geliefde verschijning in de straat. Ook deed zij menig voerbakje aan, maar dat natuurlijk voornamelijk voor de gezelligheid.

Vanavond hebben wij op de redactie op Lien geproost. Wij zullen haar niet licht vergeten en wij wensen haar familie en vrienden veel sterkte toe.

Dag lief poezenmeisje Lien!

5 opmerkingen:

marian zei

Ook ik heb tante Lien leren kennen in de Katbladstraat, een hele bijzondere poes,mooi dat zij nu op deze wijze in herinnering blijft, inderdaad dag lief poezenmeisje en een goede reis...

Annemieke zei

Ik ken tante Lien alleen van het Katblad en zal dus nu nooit meer de gelegenheid krijgen om haar in het echt te zien. Hierbij wil ik haar mens en iedereen in haar omgeving sterkte toewensen. 17 is natuurlijk een mooie leeftijd voor een kat, maar het is altijd triest als het einde daar is.

Anoniem zei

Al heb ik je niet gekend, toch wil ik je een goede reis naar het licht wensen. Dat lieve tante Lien. Veel plezier bij de Regenboogbrug met alle andere lieverds die je voor gingen.

Anoniem zei

Een mooi herinneringsfilmpje voor Lien !
Sterkte gewenst aan haar familie en natuurlijk ook aan de redactie.

Trudi zei

Mooi filmpje van tante Lien!
Jammer dat ik haar niet gekend heb, ze zal gemist worden bij diegenen die haar wel kenden! Sterkte!