maandag 27 oktober 2008

De Boez mag even verkennen


Ik mocht naar buiten en hier sta ik nog aan het begin bij de bezem ja, en toen ging ik verder naar buiten stapje voor stapje eerst nog ja, en


toen ging ik snuffelen aan waterbakje en

toen aan spinnenspul met blaadjes en


toen ging ik verderop naar vuilnisbak en allemaal lege potten en


toen schrok ik want er kwam een wielhuis aan, wroem wroem ja,


en toen die weg was ging ik weer verder verkennen en


even zitten om gewoon wat te kijken en zij maakte alsmaar foto's maar ik wou niet naar camera kijken want ik had het zo druk en


toen zag ik blaadjes om aan te snuffelen ja en


heb ook nog tussen de fietsen gespeeld en steeds gesnuffeld en rondgedraaid en toen wou ik de straat oversteken maar dat mocht niet en toen ging ik maar weer tussen de fietsen maar ik wou


toch nog wel even verderop kijken en ik heb achter de blaadjes aangehold want die waaiden weg ja, en er kwam nog fietser langs en nog een wielhuis, weer wroem wroem ja, en


toen ging ik te ver weg en toen riep ze me maar ik deed net of ik het niet begreep, ze zei "Kom Boez" en "Boesje, kom" en toen ook nog "Binnentoe" maar ik wou niet naar binnen en ging nog verderweg en toen heeft ze snoepjes gehaald en me naar binnen gelokt en toen deed ze de deur dicht en toen ben ik gaan mauwen bij de deur omdat ik weer naar buiten wilde maar dat mocht dus niet meer maar ik was zo vreselijk opgewonden en toen was ik later best wel moe en toen heb ik geslapen.
Ging het te snel? Hebt u het allemaal opgeschreven anders wil ik best nog een keer vertellen hoor! Gaan we morgen weer naar buiten?

6 opmerkingen:

Annemieke zei

Spannend hoor Boez! En wat wordt hij al GROOT!

Anoniem zei

Hahahaha, Annemieke haalt me de woorden uit de mond. Dat waren ook mijn eerste reacties. Hoeveel weegt hij nu?

Mevrouw Katblad zei

De Boez past niet meer in/op de keukenweegschaal. En verder heeft de medezeggenschapsraad (Japekop en T Troy) besloten dat er geen andere weegschalen op de redactie komen. Dus we zullen Boez een keer mee moeten nemen naar de Albert H.
Kortom: we weten niet hoeveel hij nu weegt maar ik kan u verzekeren: zwaar!

Anoniem zei

Aan de redactie van katblad
alle medewerkers;
Dit is wel een treurige dag jullie geliefde plekjes allemaal te zien verdwijnen.
Gelukkig heb ik ,als bezoeker,de diashow ontdekt van alle prachtige foto-s van jullie tuin die over enkele maanden weer terugkomt.
Sterkte met de regendagen jongens en meisjes

Anoniem zei

Hahahaha, het is/wordt met recht een kanjer dus!

Anoniem zei

Geachte anoniem: Dank voor deze hartverwarmende woorden. Jammer dat u uw naam niet even vermeld, in verband met de beeldvorming dus......