zaterdag 4 oktober 2008

Boez helpt met voorbereiden maaltijd


Boezelmans:
Gingen aardpels schillen ja. Aardappels ja. Mocht kijken, ik. Maar wou helpen. En spelen ja. Ik wil altijd spelen.


Gek, die schillen. Gooien ze weg. Eerst op krant, dan weg. Gek ja. Ook spannend.


Wou helpen dus. Schillen op hoop doen ja. Of juist niet. Weet niet meer. Wel lachen ja.


Aardappel draaide steeds maar. Schil kwam eraf ja. Alsmaar beweging. Ik hou van beweging ja. Ook van spelen. Wil met alles spelen. Mag niet altijd, nee.


Mocht ruiken aan schil. Niet lekker nee. Wel spannend. Ja, ben erg nieuwsgierig, ik. Wel gezellig, samen aardpels, eh, aardappels schillen. Nee, ik ga ze niet eten. Ik heb liever Gourmet.




Alle geschilde aard...appels (!) gingen in pan ja. Veel. Wel 3 kilo ja. Ik wou in de pan springen. Mocht niet nee. Mag heel veel niet. Jammer, ja.




Toen appels schillen. Voor kompoote ja. Nee, niet moes. Appels lekkerderder dan aardappels. Heb stukje schil geproefd. Nee, liever Gourmet toch.




Appels rollen, is leuk. Leuk om mee te spelen ja. Mocht alweer niet. Ja wel even voor de foto. Verder niet meer nee. Geen uien en peen gezien voor hutplop nee. Oh, hutspot? Nee, niet gezien. Was in bonus bij AH, zei mens. Ja, alles al klaar in zakjes. Ook 3 kilo ja. Ja, voor veel mensen. Ook nog vlees geproefd met oom Japekop. Ja, mevrouw Troy mocht ook proeven. Goed vlees ja. Maar dat zijn weer andere foto's. Voor nieuw bericht, zegt mens.
Toen ging alles op vuur. Om te koken ja. Nee, mocht ik niet bij zijn. Ja, toen heeft peettante mijn portret getekend. Nee, is ook ander bericht. Komt later in katblad ja.

Ja, leuke dag. Vuurwerk niet leuk nee. Ben bij mens onder dekbed gekropen. Ja, hart ging heel snel. Oma Troy en Japekop ook bang ja. Nu alles weer gewoon gelukkig. Ja, later nog lekker geslapen. Onder dekbed ja. Mag ik nou weer spelen?
(foto's: a'marie i.s.m. e'marian)

3 opmerkingen:

Trudi zei

Ik heb van een bekende bron (http://camerakwast.blogspot.com/)te horen gekregen dat hutspot erg lekker was!

Anoniem zei

Errugh lekker! Vandaag nog een keer van genoten! En de redactiemedewekers met snor hebben zalm gekregen vanwege dierendag. Samullen!!!!

marian zei

Boez zit er prachtig bij, mooi dat de foto's nu in groter formaat te zien zijn, kan ik ze nog beter bekijken!