dinsdag 21 oktober 2008

Mager bekkie....


Pim:
Ha, mevrouw Katblad. Leuk dat u weer op ziekenbezoek komt. Hebt u uw camera bij u? Maar ik zie er niet uit! Geeft niet zegt u? Mijn fans willen mij dus volgens u ook wel zien als ik er een beetje verfrommeld uitzie? Dan is het goed.


Ja dit gekroel vind ik erg lekker. Ja, mager bekkie heb ik heh? Nee, ik voel me nog niet helemaal tops. Erg afgevallen inderdaad. Heel ziek geweest dus, en nog niet helemaal jofel. Het schijnt dat ik goed moet eten, maar vandaag was de trek weer wat minder. Zal wel door de medicijnen komen. Ja, pilletjes voor mijn nieren dus. Die heb ik sinds gisteren.


Gaat u alweer weg? Nee toch? Ik was net van plan om te gaan spinnen. En mijn verhaal was ook nog niet klaar.


Dat is beter ja. Uw gekroel is mij zeer welkom. Ja, ik word best wel verwend hoor. Heeft u al die bakjes met eten zien staan? Wel 6 verschillende soorten ja. Ook harde brokken inderdaad, want die gaan er ook wel weer in zo af en toe. Met mijn gebit gaat het veel beter ja. Maar dat nierdieet vind ik niet zo geslaagd. Het schijnt dat ik straks toch niets anders mag dan dat. Dat is wel een tegenvaller ja.


Ja, op mijn buik wil ik ook nog wel even gekriebeld, als dat u uitkomt tenminste. Heeft u nog even tijd? U voelt mijn ribben en ruggenwervels uitsteken? Ja, dat kan wel kloppen. Ik heb een aardig jasje uitgedaan namelijk.


Ik heb hier een aardig plekje op de bovenverdieping. Een eigen kamer met een apart toiletkamertje inderdaad. Ik lig nu in dit mandje want dan kan ik lekker naar buiten kijken als ik daar zin in heb. Maar ik heb ook een hele sofa voor mijzelf en een televisie. Maar ik heb nog geen zin om te kijken. Nee, ik lig het liefst wat te doezelen in dit mandje.


Heerlijk ja. U vindt het echt niet erg dat u mijn ribbetjes voelt? Ja, ik zal mijn best doen met eten, dat beloof ik u.


Onder mijn kin mag ook nog even, graag ja. Dank u wel. Toch wel fijn om ziekenbezoek te krijgen, al was ik natuurlijk liever niet ziek geweest.

Hoe is het op het werk? Gaat het goed met het katblad? Ach, u heeft mij gemist? Maar u heeft zeker wel een nieuw topmodel aangenomen ondertussen? Niet? Ik ben nog steeds uw topmodel dus! Dat vind ik heel fijn om te horen. Ook geen vervanger aangenomen? Nee? Fijn om te vernemen dat u op mijn terugkomst wacht. En als het nu allemaal wat langer gaat duren? Ik bedoel, het kan best nog even wat tijd kosten voor ik helemaal beter ben en weer aan het werk kan gaan. Kan u niet schelen? Dat is ontzettend lief van u. Ja, nu ga ik dubbel mijn best doen om weer gezond te worden. Maar dan moet u wel op ziekenbezoek blijven komen. Ja, dan mag u ook foto's van mij nemen. Ik ben niet voor niets uw topmodel heh? Doet u iedereen de groeten? Ja, vooral de andere medewerkers van het katblad en mijn fanclub ook ja. Tot gauw dan maar?

5 opmerkingen:

Trudi zei

Lief mannetje is Pimmie toch, de redactie moet maar veel op visite komen, ik denk dat het positief op Pims gezondheid zal werken!

Anoniem zei

Ach, wat een mager koppie heeft Pim gekregen ! Maar zo te zien vond hij het erg leuk dat 'mevrouw Katblad' op bezoek kwam.

Anoniem zei

Dat bezoekje heeft Pim vast heel veel goed gedaan. Hopelijk gaat het over een tijdje weer zo goed dat hij weer aan het loket verschijnt. We blijven duimen .....

Anoniem zei

Ach Pim, wat ben je mager geworden!
Goed je best doen met eten, hoor.
En als het niet zo lekker is: gewoon denken dat het dat wel is.
Dat helpt.

Annemieke zei

Beterschap Pim! Hopelijk sterk je snel weer aan! Wel jammer dat je geen troosthapjes meer mag...maar voor aai en aandacht en gekroel wil je vast ook wel model zijn.