donderdag 30 oktober 2008

Het is niet anders


Boezelmans:
Mens zei dat het buiten zo koud is als in de koelkast. Met de deur dicht ja. Vind ik erg koud. Vorige keer buiten zitten bibberen van kou. Daarom moet ik nu das om. Mens zegt dat das me goed staat, maar zo kan ik niet spelen!


Mag ik dan niet zonder das naar buiten? Ja, mag wel maar dan krijg ik het koud, zegt ze. En dan ga ik weer bibberen. Nee, is niet leuk.


Dan maar binnen blijven heh? Spelen met das is ook leuk. Nee, wel jammer van niet naar buiten kunnen. Maar wachten tot het weer iets warmer is ja. Of tot de zon schijnt. Is niet anders heh?

5 opmerkingen:

marian zei

Een zebrastreepjesdas zou je heel leuk staan.... misschien wil je mens dit wel voor je gaan breien in zwart-wit.... Ze mag wel opschieten hoor want het is al bijna winter1

Trudi zei

Goh Boezel je hebt al een echte katerkop!
Katten kunnen ook zonder dassen naar buiten, jullie hebben namelijk een bontvachtje ;-)

Mevrouw Katblad zei

Wel, mevrouw Trudi, Boezels vacht is nog niet op de optimale dikte, zullen we maar zeggen.
En Peettante Marian weet heel goed dat wij niet aan voetbaldassen doen!

Anoniem zei

Die das staat je fantastisch Boezel !!!
En kan je aan je mens vragen of ze weet hoe het met Pim is ? Die gaat zeker voorlopig met dat koude weer ook niet meer naar buiten ? Of mag hij helemaal niet meer wegens zijn ziekte ?

Anoniem zei

boezel, wat heb je een lieve uitstraling.
wil je niet bij mij komen wonen?
het is hier heerlijk warm : )
groetjes van rieneke en de vijf poezels!