woensdag 1 oktober 2008

Big Boez..



Boezelmans:

Ik ben de big Boez. Ik ben de baas over de kattenbakken. Ik ben de baas over de keuken. Ik ben de baas over alles. Oma Troy heb ik voor mij gewonnen. Oom Japekop kan ik ook aan. Ik trek mij nergens wat van aan en ga mijn eigen gang. En ik leer elke dag meer en meer. Nu was er regen, dat kletterde op de ramen en op de keukenkoepel. En er was wind. Ik luister en leer. Niets schrikt mij af. Want ik ben de grote Boez en ga overwinnen. De mensen vallen voor mij, want ik wind ze om mijn pootjes. Ik ben de big Boez. En ik ben nergens bang voor.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

maar je oortjes staan wel op waakzaam en onderdanig, Big Boez!

marian zei

Geweldig... Boez maakt enorme vorderingen!

Anoniem zei

Het was de eerste keer dat de regen zo hard tegen de ramen sloeg, mevrouw Ina! En dat de wind buiten dingen omver blies. Dat maakte lawaai en daarom staan de oortjes gedraaid en op waakzaam. Maar de Boez' zit ondertussen wel bovenop de tafel!

Anoniem zei

misschien kun je hem beter Boef noemen...