zaterdag 11 oktober 2008

Niet naar Timboektoe.


Storm:
Psst! Mevrouw Katblad! Ik kom even naar de kleine kijken. Waar is-ie? Oh, ik zie hem al lopen.


Interessant manneke ja. Kan het raam niet even open? Nou, dan kan ik hem even opsnuiven. Zijn geur bedoel ik natuurlijk. En ik beloof u, ik zal hem niet bij zijn lurven grijpen. Mag het niet? Dus u laat mij niet even aan die kleine ruiken? Oh, u vertrouwt mij dus weer niet. Het is fraai dat u zo bevooroordeeld bent. U zegt dat ik het daar zelf naar heb gemaakt? Daar ga ik dan maar eens over nadenken. Nee, ik zeg niet direct dat u ongelijk heeft, zo ben ik ook wel weer. Maar hij ziet er grappig uit. Die kleine ja. Ik had verwacht dat hij al wat groter zou zijn na alle verhalen die ik heb gehoord, maar het is nog echt een minkukeltje heh? Nee, dat bedoel ik niet negatief hoor, begrijpt u mij niet verkeerd. Ik bedoel dat hij nog geen partij voor mij is! Ah, als het aan u lag zat ik allang in een trein naar Timboektoe? Wel, gelukkig ligt het niet aan u en ga ik nergens heen en zeker niet in een trein. U zult met mij moeten leren leven heh? Ja, die Boezel van u dus ook. Ajuus maar weer.

Geen opmerkingen: