woensdag 22 oktober 2008

Boez rust uit


Boezelmans:
Ben ik ja. Slaap op bank daar. Lange staart heh? Ja, ook lange poten. Wil net zo groot worden als oom Japekoppie. Nee, slaap niet veel keer. Meer spelen ja.


Ben ik weer! Onder tafel met oma Tokkie Troy ja. Is als mens aan werk is. Op tafel ja. Nee, op stoel aan tafel. Met laptop voor katblad. Snap niet goed waarom. Ja, gezellig met oma onder tafel. Donker heh?


Nu slaap ik in mandje. Allemaal foto's van mij? Leuk. Ja, ben erg moe hier. Weet niet meer wanneer. Elke dag wel een keer erg moe. Dan slapen ja.


Nog meer foto van mij! Weer in mandje! Lig altijd op rug ja. Meestal. Vind ik lekker gewoon!


Ja, beetje gek hier. Kop op poot ja. Heb ik echt zo geslaap? Geslapen? Gek hoor. Wel leuk ja. Nog meer foto's van mij? Nee? Oh, volgende keer weer. Ga ik nu slapen maak jij weer foto's heh? Veel foto's van mij is leuk. Mag ik nog groeten doen? Nee, ik weet niet aan wie. Gewoon groeten.

Geen opmerkingen: