vrijdag 3 oktober 2008

Tot morgen!


Wegens "Leidens Ontzet" is onze redactie vandaag gesloten. Maar om u alvast een voorproefje te geven van wat wij u komende dagen gaan laten zien, plaatsen wij toch wat foto's.
Hierboven: Hoe de Boez hielp bij het vervaardigen van de Hutspot...


Wat gebeurde er op 3 oktober in de Hoftuin???


Hoe de Boez zich bemoeide bij het vervaardigen van zijn portret....


Waarom Japekoppie het rundvlees (bij de Hutspot) wilde testen....


Hoe het portret van de Boez toch nog afgemaakt kon worden.....


Hoe Tokkie Troy zich helemaal niets aantrok van de viering van 3 oktober!

Tot morgen!!!

6 opmerkingen:

Trudi zei

Ik vind het wel jammer dat de redactie vandaag gesloten is!
Ik zag dat de heer Bommel een lintje gekregen heeft en ik zou wel willen waarvoor?

Anoniem zei

En Japekop, heb je nog last van het vuurwerk gehad ? Ik dacht net eerst dat het onweer was (woon buiten het centrum dus kon het maar net horen).

Anoniem zei

Nou, wij kunnen u zeggen dat het allemaal geen pretje was. U kunt daar in een volgend bericht over lezen.

Anoniem zei

Volgens mij werkt de redactie 's nachts door? Ik begrijp dat het voor de redactie een zware nacht was met vuurwerk en dergelijke. Wij heer Bommel en dame Luna die overigens geen van beiden ooit een lintje hebben gekregen,hadden oordopjes van het personeel gekregen plus nog een lekker hapje en zijn op die manier heel goed de nacht doorgekomen.

Trudi zei

Ik denk dat reactie niet alleen last had van het vuurwerk, maar ook van onrust op straat? En waren de oogleden zwaar deze morgen?

Anoniem zei

Zwaar genoeg voor een stevige middagdut!