donderdag 23 oktober 2008

Buitenverblijf afgebroken


Zwarte Gijs:
Wilt u even naar rechts kijken? Ja, voor u rechts, voor mij links. U ziet niets? Daar gaat het nou precies om, er is ook niets te zien. Begint het lampje in uw hoofd nu te branden? Inderdaad, mijn buitenhuis is weg. Zomaar, zonder mijn toestemming, hebben ze het afgebroken ja. Nee, ik weet niet waarom want dat hebben ze dus niet gezegd, mijn mensen.


Natuurlijk baal ik, wat dacht u dan? Gelukkig staat deze bank er nog, dat is tenminste wat. Maar ik heb horen verluiden dat die ook weggehaald gaat worden. De bank dus. Ja, er zijn ook al wat potten met planten verdwenen. Nee, ik snap er allemaal niets van maar ik kan u wel vertellen dat ik het er helemaal, maar dan ook helemaal niet mee eens ben. Nog even en er staat niets meer. Wat vindt u daar nou van? Wat bedoelt u met "het wordt t.z.t. wel duidelijk en het wordt allemaal nog erger"? Ik ga toch niet verhuizen, wel? Oh, uw bank gaat ook weg? De straat moet leeg? Nou, mooie boel! En wanneer gaat u me vertellen over het wat en waarom? Nu nog niet dus. Wel, dan moet ik maar afwachten heh? Heeft u nog snoepjes bij u? Alweer niet? Wat doet u hier dan?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jeetje, moet de hele straat leeg? Dat zal een kale bedoening worden. Ik mag toch aannemen dat dat maar tijdelijk is, want het ziet er altijd zo gezellig uit daar. Misschien moeten de bomen wel gesnoeid worden, dan komt er weer wat meer licht in de straat. Hmm ik ben benieuwd.

Anoniem zei

goede namiddag Nice cats!