maandag 6 oktober 2008

Kan ik best....


Boezelmans:
Hee! Water! Wil ik wel onderzoeken ja. Moet op rand klimmen.


Nou heb ze klep dichtedaan! Kan ik best wel openkrijgen. Wacht maar. Effe kijken.

Klep moet open kunnen. Nader onderzoeken. Kan je best Boez! Effe kijken nog.


Snap 't niet. Nog effe kijken. Moet toch open kunnen! Andere kant proberen?


Moet open. Heb zelf gezien dat 't kan. Net nog open geweest. Goed kijken nog.


Kan opening niet vinden! Kan niet open krijgen! Moet opgeven....


Hee! Muurversiersel. Schilderijtjes. Kan ik best wel bij. Effe kijken.

3 opmerkingen:

Trudi zei

Mijn vader vertelde me dat ze bij hem thuis een kater hadden die het op de w.c. deed, dat zou een hoop gegraaf schelen ;-)

Annemieke zei

De attentiespanne van de Boez is niet zo heel lang nog :)
Een wc-zindelijke kat lijkt me geweldig! Mijn ouders (de mensen van Iwan, Lotje en Caja) hadden vroeger een poes die uit de wc dronk...maar da's natuurlijk niet zo nuttig (en onhygienisch ook)

Mevrouw Katblad zei

Onze Grote Koenk (zij ruste in vrede) deed ook wel eens een poepje op de wc, als ze vond dat de bak niet meer proper genoeg was....