vrijdag 31 oktober 2008

Nu nog even niet...


Zwarte Gijs:
Heeft u het al gehoord? Van Pim ja? Ja, ik vind het vreselijk. Nee, we waren niet van die dikke vrienden hoewel-ie de laatste tijd best wel te pruimen was. Maar nog zo jong heh? Was hij niet bij u in dienst?


Topmodel zegt u? Ik zag hem inderdaad vaak bij uw poezenloket, maar ik dacht dat hij dan om eten bedelde. Oh, hij kreeg dus beloningen van u. Voor het poseren. Nee, dat wist ik niet. Hoe moet dat nu verder? Met uw katblad? Ik bedoel, nu u geen topmodel meer heeft. Is er een vacature?


Wel, dan wil ik best solliciteren, alleen waarschuw ik u wel alvast dat ik niet zo lang stil kan zitten. Ach, u bent daar nog niet aan toe, aan vervanging van Pim? Nee, dat snap ik. U heeft even tijd nodig. Om het te verwerken ja. Wel, we kunnen voor morgen een afspraak maken? Oh, vindt u veel te snel. Bij mensen duurt dat dus iets langer, dat verwerken. En u heeft het ook een beetje druk op dit moment. De straat ja. Ah, en ook nog die Boezel die opgevoed moet worden. U zegt dat u mij wel zal waarschuwen als u zover bent? En dat er eventueel meerdere kandidaten zijn? U zoekt dus eigenlijk meer het type dat wel kan stilzitten. Zoals Pim zo mooi kon doen. Nou, ik denk niet dat u snel zo'n kat vindt. Nee, dan ben ik inderdaad niet zo geschikt.


Zo, heh. Even de blaas ledigen. Nee, er zijn niet zoveel plekjes meer om je plas te doen heh? U neemt het me toch niet kwalijk dat ik deze plek heb uitgekozen? Ik bedoel, zo vlak voor uw huis?

Geen opmerkingen: