dinsdag 30 december 2008

Wordt het klooien?


Boezelmans:
Ik ben nieuwsgierig ja. Nee, mag niet op aanrecht maar er mag zoveel niet. Nieuw koffieding moet ik bekijken. Glimt mooi ja. Nee, ik hou niet van koffie. Maar wel van bekijken van apparaat.
Nog even verder kijken op aanrecht, ja?


Ze gaat zeker weer koken. Allemaal pakken spul hier neergezet. Ze heeft al geroepen dat ik er moet afblijven, maar maakt ondertussen wel foto's van me. Erg ingewikkeld om bij krant te werken. Je mag dingen niet, en als je ze toch doet maakt ze foto's ervan. Ja, moeilijk om te begrijpen inderdaad.





Ook interessant. Nee, deze lus ik ook niet. Maar moet er wel aan snuffelen. Ja, ik doe alles snel zodat ze niet scherp kan stellen. Goed heh? Nee, ik ben niet dom.


Dit is een plant, toch? Hoort dus niet hier. Nee, plant moet in vensterbank of buiten. Stinkt een beetje ook nog. Erg interessant ja. Nee, ik neem geen hapje. Kijk wel linker uit.


Mmmm. Nog niet afgewassen. Kan er niet bij en dat is jammer. Probeer andere kant wel van wasbak.


Zie je? Hier wel water te jatten. Voerbakjes nog niet afgewassen en daardoor water des te lekkerder. Mag beslist niet in wasbak staan nee, maar ze is toch bezig met foto's dus waag ik het er gewoon op.


Jammer, ik kan niet bij het brood. Nee, ik eet geen brood maar daarom kan ik nog wel proberen het te pakken, heh?


Kan ook niet keukenkastje openmaken. Jammer ja. Zal toch iets anders moeten verzinnen om mee te klooien. Ja, oom Japekop is van het verkennen en zooien, ik ben voorlopig nog even van het klooien. Zie het maar als vooropleiding. Nee, nog geen beroepskeuze gedaan. Ik ga pas kiezen als het voorjaar is. Ja, zou wel graag iets buiten willen doen qua werk. Iets in de zooirichting bijvoorbeeld. Ja, dat lijkt me wel cool. Ik denk dat ik goeie zooier zou zijn. Maar ik kan nog van idee veranderen. Ben nog jong heh? Nee, geen baby meer, ook geen kleuter. Nee, ik ben puber. Daarom straks ook naar dierenarts. Ja, in nieuwe jaar. Nee, ik weet niet waarvoor maar het schijnt wel te moeten als je een beetje goeie opleiding wilt gaan volgen. Ja, anders word je een wijvenjager en daar heb ik geloof ik geen zin in. Nee, daar heeft de krant dus ook niks aan.


Hee, ik zie iets op de grond. Waarschijnlijk zelf daar neergegooid ja. Maar ik weet niet meer wat het is.


Nee, kan het nog niet goed zien. Zal hier af moeten springen. Ja, is enige oplossing. Kan zij misschien eindelijk de afwas eens gaan doen. Ja, schone voerbakjes zijn erg prettig. Als ik weer op het aanrecht ga, zal ik wel waarschuwen. Kan ze weer foto's maken ja. Of op me schelden, dat kan natuurlijk ook. Nee, trek ik me niks van aan. We zien wel, dus, heh?

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahahahaha, heerlijk zo'n kind in huis toch?!!

Anoniem zei

Jah......

Annemieke zei

Hij wordt al heel groot...maar is toch nog lang geen volwassen kat! Aandoenlijk.

Anoniem zei

Wij overwegen zijn naam te veranderen in Boevemans, maar moeten daar natuurlijk eerst nog over vergaderen.

Trudi zei

Annemarie succes bij het bakken van de oliebollen.........
Dit bolleke helpt niet echt mee!:-)
Vgls mij heeft hij wel een superzacht velletje, net als mijn Lancelot....