zondag 28 december 2008

Sven Kramer heeft weer gewonnen


Boezelmans:
Ja, ze schreef jaaroverzicht. Niet interessant genoeg voor mij nee, want ik kwam pas in september. Ze was lang bezig. En dat was erg vervelend voor mij.


Ja, buiten erg koud. Dus ik bleef binnen. En ik wou aandacht. Dus ik ging op de papieren liggen. Kon ze niet verder schrijven, nee.


Toen heeft ze me later van de tafel afgegooid. Omdat ze wou opschieten omdat ze naar het schaatsen wilde kijken met Japekop. En ze wou ook nog naar AH om zuurkool te halen. En worst ook ja. Maar het jaaroverzicht heeft ze nog afgemaakt. En Cera kwam ook nog langs. En toen zijn we 's avonds naar bed gegaan. Maar dat was niks nieuws dus. En Sven Kramer heeft weer gewonnen. Maar dat wist u natuurlijk al.

2 opmerkingen:

marian zei

Wat is hij toch een lekker ding en die foto met die grote roze tong is helemaal te gek!

Annemieke zei

Ik wilde een soortgelijke reactie geven als Marian!
En lekker zuurkool eten en schaatsen kijken klinkt goed!