dinsdag 2 december 2008

Boez met peren


Boezelmans:
Wat ga je nou weer doen? Waarom liggen deze op tafel? Waarvoor is dat mesje? Waarom moet ik nu van de tafel af? Je maakt toch foto's?


Hoe heten deze? Mag ik er niet mee spelen? Is dit om op te eten? Niet voor de poes?


Waarom moet schil eraf? Mag ik er niet eentje hebben? Je hebt er toch genoeg?


Gekke dingen die schillen. Nee, niet lekker om te eten. Ben je nog niet klaar? Moeten ze allemaal? En je hebt nog een zak vol? Dan mag ik vast nog wel even spelen met de schillen, heh?

5 opmerkingen:

Annemieke zei

Ook lekker, stoofpeertjes (moet misschien niet meer het katblad lezen voor het avondeten, met al die lekkere dingen die er tegenwoordig in staan). Ga ik binnenkort ook weer eens maken.

Geheel terzijde: Elrond is heel blij met de omhulsels van de " kikkers en muizen " van de Hema. Daar kunnen heel mooie kleine bolletjes van worden gekneed en dat is geweldig speelgoed. Veel beter dan schillen van fruit, aldus Elrond.

Anoniem zei

Waar heeft u het in godsnaam over! Omhulsels van kikkers en muizen? Het doet ons griezelen!

Annemieke zei

De chocolade sinterklaas kikkers en muizen...Zitten verpakt in aluminium omhulsels...lekker licht, maakt goede speeltjes. Ik zal kijken of ik een en ander binnenkort kan vastleggen op camera.

Trudi zei

Ik dacht dat de redactie binnenkort Sinterklaas ging vieren?
Ik denk dat Annemiek het zilverpapiertje bedoelt van de chocolade schoen traktaties :-)

Anoniem zei

Waren wij toch bijna met ons schepnetje op stap gegaan!