zaterdag 27 december 2008

Geen knip voor de neus waard


Charli:
Ik was dus net van plan om weer naar binnen te gaan. Ja, ik heb u wel zien lopen met uw camera hoor! Maar wij hebben elkaar pas nog gesproken, dus ik zag de noodzaak er niet van om mij bij u te melden. Bovendien is het veel te koud voor interviews op straat, maar dat weet u natuurlijk zelf ook wel. Zeker niemand tegengekomen, heh? Oh, Rooie Gijs achter het raam. Nou, dat kun je nauwelijks nieuws noemen.


Nee, ik heb ook geen nieuws voor u. En ik ga nu echt naar binnen want ik heb gedaan wat ik moest doen. Nee, ik ga u niet aan uw neus hangen wat dat was. Bovendien, als u nu nog niet weet wat ik buiten zoal doe, zelfs in deze koude ja, dan bent u geen knip voor de neus waard. Dus als u mij niet kwalijk neemt, beeindig ik dit gesprek hier en nu. Ajuus.

Geen opmerkingen: