donderdag 11 december 2008

Alles uitproberen


Boez:
Lekker met sinaasappels gespeeld ja. Nou, gewoon uit de schaal geslagen en dan over de grond rollen. En ook met noten. Ja, er liggen nu een hoop onder de bank. En kurk van een fles in waterbak van Japekop gegooid. Leuk heh? Ja, als verrassing dus. Ook nog bloemen uit de vaas gehaald. En uit elkaar getrokken ja. Gesorteerd op kleur. Waren veel verschillende kleuren inderdaad. Nee, ze konden niet meer terug in de vaas. Teveel kleine stukjes heh? Ja, nog meer gedaan. Kattebak in gang uitgegraven. Ja, strand gemaakt op voordeurmat. En vogels gekeken in vensterbank. Ja, ook lopen klooien op aanrecht. Onder afzuigkap ook dus. Mag allemaal niet nee, maar toch maar gedaan. Uitproberen heh? Ja, alles uitproberen. Nu wil ik graag ook een kerstboom uitproberen. Met ballen ja. En lichtjes. Moet ze nog over denken, ons mens. Ze weet het nog niet. Ik weet het wel ja. Kerstboom moet er komen. Ik ga voor stemmen in vergadering. Wordt mijn eerste kerstboom. Nee, ik kan bijna niet wachten. Nu eerst maar eens slapen....

1 opmerking:

Anoniem zei

Boez je bent een lekker ding hoor, heel ondernemend! En als peettante heb ik de lusten maar niet de lasten.. ik leef wel mee met je mens want ik heb me ook door de zandbak achter jouw deur moeten heengraven...