donderdag 18 december 2008

Lekker vertrouwd...


Tokkie Troy:
Ze zijn eindelijk klaar hiervoor. Er wordt nog geveegd want er is zand gestrooid. Ja, dat moet tussen de stenen zakken. Gelukkig maakt het vegen geen lawaai. De Pipowagen is een stukje opgeschoven en nu gaan ze met vakantie. Het werk ligt dan 14 dagen stil. Dan komen ze in januari weer terug om het af te maken. Het laatste stuk tot de hoek ja. Misschien hoeft Japekop nu voorlopig even geen pilletjes meer. Zolang ze met vakantie zijn dus, die mannen. De straat mag wel dichtblijven verder, vind ik. Ja, dan rijden er ook niet zoveel auto's langs heh? Stuk rustiger dus ja. Aan 1 kant open mag, maar met 2 kanten open gaan ze hier weer scheuren, dus dat heb ik liever niet. Maar ja, ik heb het niet voor het zeggen. Ja, erg jammer. Misschien ga ik binnenkort wel even naar buiten. Nee, niet ver maar hier bij de deur. Even kijken ja. Als het niet regent tenminste. En dan moeten die planten ook maar weer gauw terugkomen, want het is nu een kale boel. Bovendien wil ik de luchtjes van al die potten en planten weer terug bij de tafel van de redactie. Lekker vertrouwd ja. Dan wordt het misschien weer mijn oude straat, ondanks de nieuwe stenen en al dat zand......

1 opmerking:

Trudi zei

Een rustige kerst op de redactie...
:-) Enne dat oud- en nieuwjaar ook rustig mag verlopen!