zaterdag 27 december 2008

Helemaal gratis


Rooie Gijs:
U bent zeker niet goed bij u hoofd, heh? Voelt u de kou dan niet? Nee, ik kom niet naar buiten, u bekijkt het maar mooi met uw katblad. Ik lig hier prima. Lekker warm ja, cv achter de bank. Ja, ik lig hier goed en volgens mij kunt u best van buitenaf een aardig plaatje van mij schieten. En verder zoekt u het maar uit. Zie ik het goed? Koude vingers heh? Ook artrose, net als ik? Dan bent u helemaal gek. Ik zou maar gauw weer naar huis gaan en binnen plaatjes schieten van uw eigen katten. U heeft er genoeg. Gewoon wat stukjes leverworst op uw vloer mikken, uw poezen roepen en vervolgens klikken maar met die camera. Veel succes ermee! Ja, deze tip was helemaal gratis!

3 opmerkingen:

Annemieke zei

Rode Gijs kwam vrijdag ochtend gevaarlijk balancerend over de glad-gevroren schutting van Iwans mensen het balkon op gelopen! Met artrose...dus...wie er er nog gek? Gelukkig ging het allemaal goed...

Anoniem zei

Wij geloven u natuurlijk onmiddellijk, d.w.z. dat alleen mevrouw Troy zo haar twijfels heeft over de juistheid van uw verhaal. Heeft u bewijzen? Klein fotootje misschien?

Annemieke zei

Ik was op bezoek...en had helaas geen camera bij de hand. Maar ik heb wel een getuige, nl Ina (aka mijn moeder). Die zag het ook! We hielden ons hart vast.

Mw Troy wordt wel lastig op haar oude dag...