zaterdag 27 december 2008

Ik blijf mijn best doen


De Boez:
Ze was op pad geweest. Met de camera ja. En ik bleef helemaal alleen achter. Beneden ja. Oom Japekop en oma Troy lagen boven te slapen dus aan die had ik niks. Toen ging zij ook nog weg. Ja, ik heb gewacht in de vensterbank tot ze terugkwam. Duurde wel een uur. Toen ik haar zag aankomen moest ik geeuwen. Van de zenuwen ja, want ik was bang dat ze niet meer zou komen.


Toen ging ze aan het werk. Voor het katblad ja. Ze had foto's van Rooie Gijs en Charli. Ja, die had ze allebei gesproken.


Toen ben ik er maar bij gaan liggen. Vlak naast de nootjes ja. Nee, die lust ik niet.


En daarna hoorde ik hoe oom Japekop naar beneden kwam. Ja, de trap af. En toen heb ik hem verrast. Als welkom voor het beneden komen. Nee, dat vond hij niet leuk. Hij vindt niet veel van wat ik doe leuk, nee. Maar ik blijf gewoon mijn best doen. Tot hij het wel leuk gaat vinden dus.

Geen opmerkingen: