woensdag 24 september 2008

Storm mag Boez niet zien



Storm: Zeg mevrouw katblad, hoe zit het eigenlijk? De halve straat heeft die nieuwe kleine al gezien maar ik dus niet! Mag ik hem niet zien ofzo? En waarom niet? Oh, u bent bang dat ik hem te grazen zal nemen! Tja, die kans zit er natuurlijk altijd in, dat geef ik direct toe. Ah, hij moet eerst op les dus. Judo, karate etc. zeker? Nee? O, hij moet dus leren met een grote boog om mij heen te lopen! En mijn hinderlagen te omzeilen! Wel, dat lijkt mij wel een verstandig besluit van u. U zegt dat hij een grote kater gaat worden? Maar u weet net zo goed als ik dat ik voor niets en niemand bang ben, toch? Tja, iedereen is eerder bang voor mij heh? U ook zo te horen! Nee hoor, ik wacht rustig af tot die kleine een keer op straat verschijnt en dan kijk ik wel wat ik doe. 't Kan vriezen, 't kan dooien, inderdaad. Misschien word ik wel wat milder met de jaren ja, maar wanneer dat gaat beginnen weet ik zelf ook nog niet. U zult dus geduld moeten hebben. Nee, u heeft helemaal gelijk als u die kleine voorlopig nog maar even van mij weghoudt. Ik kijk vandaag of morgen wel even door uw raam. Maar dat vindt u zeker ook niet goed, heh?

Geen opmerkingen: