maandag 29 september 2008

Geen pottenkijkers!


Pim:
Zo, het is weer gelukt. Het ruikt goed tenminste. Nou maar snel even begraven, voor ze me betrappen.


Het is niet waar! U bespiedt mij! Wat ik hier doe? Wel, ik heb gewoon een drukje gedaan en ga dat nu begraven. Hoezo mag dat niet? Ik doe altijd mijn drukjes buiten! Ik kom oorspronkelijk van een boederij en daar deed iedereen altijd zijn behoefte buiten. Nee, ik laat mij niet dwingen om voor zoiets natuurlijks naar binnen te gaan. Zeker op zo'n klein bakkie met van die stoffige korrels? Mij niet gezien nee. Ja, dit is een ideale plek. Heeft eerst een plantenbak gestaan ja. Maar die ging kapot, is weggehaald en de aarde hebben ze laten liggen. Dus daar maak ik nu dankbaar gebruik van!

Maar als u mij nu verder met rust laat, dan kan ik mijn werk even afmaken. Ik zie u straks wel weer, bij het poezenluik. Voor een snoepje ja. Hele maaltijd mag natuurlijk ook, maar dat zit er zeker niet in heh?

Tjonge jonge, kattenkrant is prima, interviews ook maar ze kunnen het ook te gek maken. Bij sommige zaken wil je als kat gewoon geen pottenkijkers hebben en het wordt tijd dat dat eens bij ze door gaat dringen......

2 opmerkingen:

Zealot Ape zei

a digging cat!
suspicious...

Anoniem zei

Gewoon lekker buiten blijven doen, Pim!