donderdag 18 september 2008

Net zo groot als oom Apekop


Boezelmans:
Ik beetje gespeeld met oom Apekop. Met muis. Zwarte ja. Was wel leuk.
Oom soms wel boos. Tegen mij. Oom is streng. Soms ook niet lief.


Groot ja. Oom is groot. Ikke sneller dan hij. Maar hij is groot ja. Ik ook zo groot later?

Nee, oom heeft muis niet afgepakt. Wel mij beetje gepest. Maar ook gespeeld met oom.




Oma ook eerst boos. Nu lief ja. Kijkt vaak naar mij. Als ik speel ja. Soms blazen. Ben ik te wild voor haar. Samen met oma boven geweest. Uit raam kijken ja. Mooi buiten. Ik wil buiten maar mag nog niet van mens. Nog te klein ja.


Ik net zo groot worden als oom. Oom Apekop. Goed eten ja. Nu al 1 kilo en 1 pond. Gisteren ja.
Grote kater worden. Dan buiten spelen. Bloemen gezien ja. En zoemdingen. Erg mooi buiten.
Moet ook veel slapen ja. Voor groeien. Ogen gaat beter ja. Was nu zelf ook ogen. Kan nog niet goed ogen wassen. Moet nog leren ja. Nu weer spelen, ja?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Fijn dat Boezelmans een beetje geaccepteerd gaat worden. Hij wordt vast net zo groot als Japekop, misschien wel groter. Hij heeft grote voeten, dat betekent volgens mij dat hij flink wordt. Zeg maar niet tegen Japekop dat die kleine misschien groter wordt dan hij. Ik denk dat het dan meteen weer over is met de acceptatie.

Anoniem zei

Wij vermoeden ook dat deze kleine Boezel eveneens een stuk brutaler gaat worden. Wij zullen mevr. Troy vragen haar opvoedplan wat aan te scherpen....