vrijdag 12 september 2008

Keuzes, keuzes....


Japekop:
Het klopt dat ik weer in staking ben. U zult vast wel begrijpen waarom, dus dat ga ik niet uitleggen. Ik wil wel even kwijt dat dat kleine opdondertje weer de hele nacht op het grote bed heeft geslapen. Nee, dan ga ik daar niet bijliggen natuurlijk. Mijn moeder heeft dat wel gedaan ja. Heel even maar hoor. Maar ze deed het wel. Ik dus niet. Ik vertik het. Nee, ik ga niet de straat op om de journalist te spelen, ze zoeken het maar uit.
Ja, het dak ga ik wel op. Om te zooien dus. En om te mokken.


Maar ja, als het begint te regenen, moet je toch een keuze maken. Of buiten in de nattigheid blijven zitten, of naar binnen waar dat mormel zit. Ja, hij vraagt een hoop aandacht. Loopt maar te mieuwen. Ja, binnen is het droog, dat wel. Nou roept ze me, mijn mens. Ik weet niet wat ik zal doen. Keuzes, keuzes.....


Zal ik of zal ik niet???? Ze blijft maar roepen. Nou, vooruit dan maar. In de regen zitten is ook niks. Wat een toestand. Nee, ik voel me niet erg happy deze dagen. Er is een hoop onrecht en ellende op de wereld en dat heeft nu ook mij getroffen. Dus.

Geen opmerkingen: