zondag 21 september 2008

Grijze jongen valt op Cera


Grijze jongen:
U ziet mij zeker niet heh? Ach, u ziet mij wel? Dan kan ik netzogoed maar tevoorschijn komen.


Ja, ik had gehoord van de voedselpakketten. Alsdat u die zou verstrekken dus. U zegt dat u dat niet meer doet? Te duur? Geen subsidie? Oh, alleen nog in speciale gevallen. Nee, ik heb geen ADHD en ben ook niet depressief. Heb ik dus mooi pech ja! En die dame achter u, is die nog vrij?

Ja, ik was al een paar keer eerder langsgeweest want zij ziet er wel lekker uit, vindt u ook niet? O, zij is niet van u? En zij is al bezet? Verloofd zelfs! Wel, dan heb ik dus dubbel pech. Geen voedselpakket en ook geen lekker wijf. Wat is dit voor een rotbuurt? Nee, ik woon hier niet. En het gaat u ook niks aan waar ik dan wel woon. Als u nu even weggaat, kan ik die dame achter u zelf vragen of zij belangstelling heeft voor mij, de ja of de nee. Want u kunt nu wel beweren dat zij verliefd is op een ander, maar dat wil ik dan wel uit haar eigen mond horen. U kunt wel zoveel zeggen. Hoe heette zij ook alweer? Cera. Erg mooie naam. En die verloofde van haar is niet in de buurt, zei u?


Cera op muurtje bij poezenloket

2 opmerkingen:

Annemieke zei

Pas op Japekop! Er is een kaper op de kust!

marian zei

Dit is wel een hele mooie aanwinst voor de Katbladstraat, prachtig van kleur en bijzondere ogen. Heel lief hoor! Hopelijk kunt u nog meer over zijn/haar achtergrond ontdekken!