vrijdag 26 september 2008

Nog veel te leren.....



Boezelmans:
Oogjes al veel beter ja. Wel vies. Zalfje heh? Beetje geel ja. Niet mooi nee. Nog 1 dagje, dan klaar. Word ik weer schoon.
Ja, ik groei hard ja. Mens zegt: jij loopt niet meer als baby, jij loopt als grote kat. En als jij van bed afspringt dan hoor ik niet meer "plof" maar dan hoor ik "keboenk"! Ook "keboenk" als ik van trap af kom, ja. Praat ook al beter heh? Ja, en veel. Tegen mens en tegen oma Troy en oom Japekop. Zij verstaan nog niet alles nee. Maar gaat steeds beter. Ja, ik blije kat. En mens zegt ik ook stout. Ja, 's nachts zooien enzo. Ook op bed ja. Mag niet nee. Ik nog veel te leren heh?

3 opmerkingen:

marian zei

Hele mooie foto's. Ik wil ook zo'n lekker kussentje zegt dame Luna tegen mij!

Anoniem zei

Doet u maar niet. Alle glittertjes laten nu al los en de naden ook....

Anoniem zei

Ach Boezeltje, wat zien je oogjes er mooi schoon uit! Ik zie geen korstjes meer in ieder geval. Heb je nu al een beetje geleerd om ze zelf schoon te houden? Moet je wel doen hoor, gewoon om te voorkomen dat je mens straks weer met een zalfje aan komt zetten. Brrrrr!