vrijdag 11 juli 2008

Snel dooreten


Ollie:
Ja, ik hoorde u zojuist wel de trap opkomen! Ik lag namelijk lekker op het dekbed maar zag mij toen genoodzaakt om onder het logeerbed te kruipen. Inderdaad, ik weet best wel dat u goede bedoelingen heeft en dat u het eerste mens was van mijn stiefbroer Charli en dat u de buuf bent, maar dat neemt niet weg dat ik het verstandiger vind om weg te kruipen als u hier binnenkomt. Ik vind eigenlijk dat u hier toch wel erg vaak komt en zou dat ook graag anders zien, maar blijkbaar heb ik op sommige dingen geen invloed en moet die dus maar accepteren. Dat neemt niet weg dat ik geen zin heb om mij aan u te presenteren en voor u en uw katblad te poseren. Ik begrijp dat u hier bij mijn mens komt dineren en stel dan ook voor dat u de maaltijd snel naar binnen werkt en dan zo spoedig mogelijk weer naar uw eigen huis terugkeert zodat ik me weer veilig voel en me weer vrij kan bewegen in mijn eigen omgeving. Nee, ik lig niet graag onder dit logeerbed maar u dwingt mij daartoe en u maakt een en ander nog een graadje erger door met uw fototoestel zo ongeveer bij mij onder dit bed te duiken. Ik kan dus niet wachten tot u weer huiswaarts bent gekeerd en hoop dat u zich hier vervolgens een tijdje niet meer laat zien. Ik maak er geen geheim van dat ik liever onder ons ben en blijf, en hoop eerlijk gezegd dat u daar eens rekening mee houdt. Dus effe flink dooreten en snel wegwezen alstublieft, en het toetje slaat u maar af.

1 opmerking:

Anoniem zei

Da's ook niet erg aardig Ollie! Het toetje is het beste deel van de maaltijd.