woensdag 16 juli 2008

Kramp in de bek


links: Panda, hoofd tuin, rechts: Harremans, hulpje


Panda

Harremans:
Ja, met die regen van de laatste tijd is het gras zo hard gegroeid dat mijn broer Panda het niet meer alleen bij kan houden. Dus ik dacht: er staan vandaag geen stoelen met kussens buiten om te testen, laat ik mijn broer maar een bekje gaan helpen. Nee, ik werk niet zo snel als hij maar de morele steun is ook heel wat waard, vindt u ook niet? Broers moeten elkaar steunen en helpen waar het kan in moeilijke tijden. Eerlijk gezegd, als ik het hier voor het zeggen had, zou ik dit gedeelte van de tuin afrasteren en het gras verder z'n gang laten gaan. Ik heb namelijk zo het idee dat dit nou niet bepaald het soort gras is dat zo nodig elke keer gesnoeid moet worden. Nee zeg, dat ga ik mijn broer echt niet vertellen! Hij is nou eenmaal de expert en bovendien wil ik hem beslist niet in verwarring brengen! Stel je voor dat hij het zich aantrekt en een inzinking krijgt! Dan wordt het misschien wel ziekteverlof en moet ik hem vast en zeker gaan vervangen! Zul je net zien dat het vervolgens op gaat klaren - het weer ja - en dat de stoelen met kussens weer buiten worden gezet. Goeie kans dat hij dan straks mijn baan inpikt en op die kussens ligt uit te zieken terwijl ik me hier te pletter moet werken! No way! Een paar kwartiertjes (hooguit) helpen vind ik geen probleem, maar ik ben nu eenmaal stoelentester van beroep en als je een belangrijke klus begint dan moet je die ook afmaken. Nee, ik ben nog lang niet klaar met die stoelentesterij en kan dat ook echt niet uit handen geven... Is het trouwens al tijd voor een kleine pauze, denkt u?

Ik krijg namelijk opeens vreselijke kramp in mijn bek!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik zit nu even achter het beelscherm,wel genieten hoor van die mooie jongens in de omgeving van het Leidsch Katblad,ik moet het doen met heer Bommel , op wie ik overigens tot over mijn oren verliefd ben, maar er is altijd ruimte voor meer.. ach ja zo is het leven.. prutteltje van Luna