vrijdag 25 juli 2008

Blijven oefenen!

Japekoppie:
Soms kom je op straat de gekste dingen tegen. Voorwerpen waar ik echt geen chocola van kan maken. Zoals dit inelkaar gestrengelde ding. Ik heb eraan geroken maar kan de geur niet thuisbrengen. Als ik straks opga voor mijn examen Verkenner AA, hoop ik niet dat er dit soort rare dingen op straat liggen en dat ik daar dan iets over moet zeggen. Want ik kan er niks over zeggen. En dan krijg ik misschien wel een 3 voor het onderdeel "vreemde voorwerpen beschrijven". Ik wil alleen maar achten en negens halen namelijk. Maar ik moet sowieso nog wel een tijdje oefenen voor dit examen. Elke dag een blokje om ja, en dan maar kijken wat je tegenkomt op je verkennersroute. Gisteren raakte ik in paniek vanwege een langsscheurende bromwiel. Ik kon zo gauw nergens heen en toen reed-ie hard vlak langs me. Ja, aan dat onderdeel moet ik nog wel hard werken. Maar voor hetzelfde geld rijden er tijdens het examen helemaal geen bromwielen, en dan heb ik daar voor niks op geoefend. En wat ik nu met zo'n vreemd voorwerp aanmoet, ik weet het niet. Als ik maar geen last krijg van faalangst straks, als ik examen moet doen.....

Geen opmerkingen: