woensdag 16 juli 2008

Buitenverblijf


Pim:
Wat staat u nou te lachen? Ik hoor of zie niks grappig hoor, dus licht me alstublieft even in. Oh, mijn buitenverblijf, daar moet u om grinniken. U lacht mij dus niet uit? Dan is het goed. Ik ben heel tevreden met dit schuilplekje. Nee, ik weet nog niet of het helemaal waterdicht is maar dat merken we gauw genoeg heh? Wel dan wordt de krant dus nat en ik waarschijnlijk ook. Inderdaad, de Telegraaf, lekker dik en verbazingwekkend zacht. Wel veel drukinkt ja; u vreest voor mijn vacht? Ach, dan word ik maar smoezelig, wie geeft daar nu om. Uw lezers? Dan maakt u maar geen foto's meer van mij, dan is dat ook opgelost. Ah, ik heb dus fans zegt u? Daar sta ik van te kijken, had ik echt niet gedacht. En u heeft Biotex voor mij, zo nodig? Nou, voorlopig maar even niet nog. Persoonlijk vind ik een inweek of voorwas nog niet aan de orde. Goed beschouwd voel ik uberhaupt niet zo voor uw witwaspraktijken, ook al is het biologisch. Maar waar bemoeit u zich eigenlijk mee? Ik wil hier gewoon even een dutje doen en dan komt u langs en begint een heel verhaal te houden over mijn vacht en witwassen terwijl daar helemaal nog geen reden voor is! Loopt u altijd zo op de zaken vooruit? Weet u: of u leest teveel misdaadromans of u kijkt teveel naar de sterreclame, een van de twee. Denkt u daar maar eens over na en neemt u het maar mee. Dan kan ik eindelijk eens gaan beginnen aan mijn hoogstnoodzakelijke en dringende dut.




Wat een gezeur zeg! He, lekker die staart onder mijn neus. Poot erover en alles is kits, smoezelig of niet. Is dat mens met die camera nou al weg of niet? Nee, ik ga niet kijken en doe net alsof ik al slaap.......

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik ben een van je fans, Pim.
Ik vind je een prachtige kat!
En je bent ook lief als je "slaapt".

Anoniem zei

Ik ben ook fan! Maar je moet wel proberen je vacht niet al te smoezelig te laten worden. Wit is ie veel mooier.