dinsdag 15 juli 2008

Mooi achterste!






Witmetzwarte:
Daar bent u dus weer. U wilt meer van mij zien deze keer? Goed, dan draai ik even een rondje op de vensterbank. Let goed op want ik doe het maar 1 keer. Ja, mooie donkere staart heh? En u maar steeds denken dat-ie wit was zeker! Ja, die vlek is ook best decoratief, niet?
Ik denk dat u even achter u moet kijken! Snel dan! Juist, daarom moest ik zo grauwen en dat was niet tegen u. Dat zwarte scharminkel - Storm ja - loopt hier tegenwoordig steeds vaker voorbij. Een klein loedertje is het. Hij heeft het terrein schuin achter mijn huis ontdekt. Met al die muizen inderdaad. En dat betekent dat hij hier steeds in de omgeving rondstruint. En als ik rustig in mijn raam zit te mijmeren, komt hij die rust verstoren met zijn brutale en uitdagende blik. Hij markeert ook nog eens alle paaltjes en planten die hij kan vinden. Heel vervelend om te zien. Kunt u hem niet wegjagen? Ach, u heeft gelijk, dan staat-ie binnen een mum hier weer voor de deur. Ik zal er zeker mee moeten leren leven, heh? Daar was ik al bang voor....

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Niet alleen mooie vlekken bij de oren, maar ook nog een mooie zwarte staart! Wat een leuke kat!

Anoniem zei

Dank u dank u
ja ik ben erg apart dat weet ik