dinsdag 22 juli 2008

dorst en honger


Cera:
Ik kom even bij u water drinken want ik kan er thuis niet in. Is het toegestaan? Dank u wel. Het is namelijk zo dat de familie een dagje uit is, en omdat het eindelijk weer eens lekker weer is, ben ik dus buiten. Ach, u wist dat? Dat is waar ook. Was u het niet die mij vanochtend heeft buitengelaten? Ja, dat dacht ik al. Dan kan ik dus bij u ook wel aankloppen voor een beetje water lebberen heh? U gaat mij zelfs straks eten geven? Dat verheugt mij zeer want ik weet niet of ik kan wachten tot de familie weer thuis is, met eten dus. Eigenlijk heb ik nu al een schreeuwende honger, als ik eerlijk ben.


Dus als u mij maar wilt volgen? U weet zeker dat u een sleutel heeft? En u weet waar mijn brokjes staan? Waar wacht u dan nog op!


Zo, dat is zeer smakelijk. Ik was er wel aan toe! U mag nu best gaan hoor, ik red het verder zelf wel weer. Ja, ik ga gewoon lekker op de bank liggen uitbuiken straks, en wachten tot ze weer thuis zijn. Volgens mij staat uw Japekop voor mijn deur te gillen. Hij wil weten wat u hier doet. Gaat u maar gauw naar hem toe want waarschijnlijk heeft ook hij honger. Nee, hier mee-eten kan niet. Ik heb maar 1 voerbakje en dat is van mij. Bovendien word ik dan wellicht zenuwachtig door zijn aanwezigheid. Draait u de deur goed op slot? Dan eet ik weer lekker door.

Geen opmerkingen: