vrijdag 18 juli 2008

Broers in actie, deel 1


Harremans:
U komt als geroepen. Het is namelijk zo dat ik net zou gaan pauzeren en ik kan wel een kleine massagebeurt gebruiken als ik eerlijk ben. Druk aan het werk geweest in de tuin en een beetje stijf dus, hier en daar. Gaat u nu lekker op dit bankje zitten, dan geef ik wel aan waar de problemen zitten. Begint u maar op mijn rug. Ja, goed zo. Iets dichter naar mijn staart toe alstublieft.


Nee, aan mijn broer Panda hoeft u even niet te denken. Hij neemt nooit pauze want werkt dus liever door. Even naar hem zwaaien is genoeg. Desnoods een opbeurend woord. En dan nu weer graag achter mijn oren, want daar voelt het ook niet helemaal jofel. Ja, onder mijn kin is het ook wat stijfjes. Maar mijn rug is het ergst, dus als u daar nog even..... jah.....


Boven mijn ogen ook. Beetje hoofdpijn maar verder niks bijzonders. Tussen mijn oren mag ook nog wel een keer. Dank u.


En dan nog graag over mijn rug, helemaal van voor naar achter. Ja, erg gevoelig allemaal. Tjonge, wat is dat genieten. En wat een geluk dat u in de buurt was en even langs kwam!


Hoh, wacht even. Panda heeft iets interessants ontdekt en nu denk ik dat hij graag heeft dat wij even komen kijken. Ik ga in ieder geval. Schikt het u om met mij mee te lopen naar mijn broer?
(Wordt morgen vervolgd want is te spannend, zo vlak voor het slapengaan....)

Geen opmerkingen: