dinsdag 22 juli 2008

natte blaadjes


(Zwarte) Gijs:
Nee, het is nog geen herfst maar het lijkt wel zo heh? Met al die blaadjes op de grond, bedoel ik. Elk jaar weer zo vroeg, die Lindeblaadjes. Kan je wel leuk mee spelen, dat wel. Maar nu zijn ze nat en dat is een beetje vies. Ik ben trouwens blij dat het even droog is want ik ben graag buiten. Ik ben net in de Kruidentuin geweest maar daar zijn geen anderen. In de Hoftuin ook niet nee, en hier op straat is het ook rustig. Eigenlijk heb ik dus niet zoveel te doen op het moment, en daarom ben ik even gaan zitten. Tot de volgende bui komt, want dan ben ik zo weer binnen hoor!
Ik zal blij zijn als het weer wat warmer wordt en de zon gaat schijnen. Dan komen ze allemaal weer naar buiten en kunnen we zooien, ruzie maken, stoeien en nog meer van die dingen. En dan hoef ik niet meer in mijn eentje met die natte blaadjes te spelen.

Geen opmerkingen: