donderdag 24 juli 2008

Gaan of blijven?















Zwarte Gijs:
Ik heb ook zo'n bank voor mijn huis staan, maar niet in de zon heh? Daarom zit ik graag bij u voor de deur. Eindelijk lekker in de zon inderdaad. Daar geniet ik van. Nee, als uw Tokkie Troy of Japekoppie hier willen zitten moeten ze dat gewoon even duidelijk maken, dan ga ik wel ergens anders heen. Maar ik dacht: er is toch niemand, dus kan ik best even op die tafel neerploffen en in het zonnetje zitten. Als u het ook goed vindt tenminste. Mocht u het niet goed vinden, ben ik echt zo weg hoor! Ja, ik zit al in de starthouding om weg te wezen, want ik ben erg gevoelig voor negatieve signalen. Nee, ik vertrouw de mensen niet zo. U ook niet nee. Dat is niet persoonlijk bedoeld, geloof me, maar zo zit ik nou eenmaal inelkaar. Dus als u vindt dat ik weg moet? Ja, ik vraag het nog maar een keer voor de zekerheid. Oh, ik mag nog even blijven? Maar dan heb ik graag dat u gaat want u maakt me wat nerveus. U gaat nu? Dan blijf ik nog even.

Geen opmerkingen: