maandag 14 juli 2008

Geen deal vandaag




Cera:
Ik ben een beetje boos op u. Weet u het niet meer? Laatst, toen het zo hard had geregend en ik kletsnat was, kwam ik bij u aan de deur en u liet mij niet binnen. U weet het dus nog wel? Oh, u wilde mij wel in huis halen maar uw poezen waren tegen? Wel, dan ben ik boos op hen. Nee, dan hebben we het er niet meer over. Zal ik dan nu een straatroldemonstratie geven? Da's waar ook, u heeft al een hele diaserie van mij gemaakt, dat was ik even vergeten. Zeker leuke reacties op gehad? Ja, dat kan ook niet anders want ik was wel erg goed, niet? En u had er mooie muziek bij, dat moet ik eerlijk toegeven. Zullen we dan wat anders gaan doen? Dat u mij bijvoorbeeld aait en dat ik u kopjes geef? Ach, beetje last van de rug en u bukt slecht? Dat is erg naar voor u maar dus ook voor mij. Nee, ik ga niet op mevr. Troy's tafel zitten want ik heb toevallig daar weer geen zin in. Nee, daar bedoel ik niks mee. Maar als we toch niet tot een deal kunnen komen vandaag dan ga ik maar weer eens verderop en zoek iemand anders die het mij wel naar de zin wil maken. Nee, ook daar bedoel ik niks mee maar ik ga hier niet mijn tijd zitten verdoen. Doei!

Geen opmerkingen: