vrijdag 25 juli 2008

Kaija ontkent alles




Kaija:

Wat gemeen van u om mijn buren in te schakelen om in het geniep foto's van mij te maken op mijn geheime plek in de boom. Ik accepteer deze foto's dan ook niet als sluitend bewijs voor mijn verblijf daar, en ontken dat ik het ben. Nee, u heeft geen enkel bewijs want dit zijn tweedehands foto's. Nou, omdat u ze zelf niet heeft gemaakt! Ik verbied u dan ook om deze plaatjes in uw krant te plaatsen. Hoezo kan ik dat niet verbieden? Oh, ik kan het alleen verbieden als ik er wel zelf opsta? Dat word me te ingewikkeld. Dan doe ik het zo: ik verbied u over mij te schrijven als zittende op mijn geheime plek in mijn geheime boom. Ook geen veronderstellingen nee. Als u trouwens goed naar de foto's kijkt, zou u zien dat het best een andere kat zou kunnen zijn. Een met dezelfde vlekken als ik ja. Een zwerver of passant inderdaad. Nee, ik kan u geen namen noemen want ik ken geen zwervers of passanten. Maar de mogelijkheid bestaat, dat kunt ook u niet ontkennen. Oh, u gelooft wat mijn buren zeggen? Dat moet u dan vooral maar doen. Als u maar weet dat ik u verbied de foto's plaatsen en daarbij mijn naam te vermelden. Ik hoop dat dat nu duidelijk is.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ja is ze toch 'n keer gespot in een boom!!

Anoniem zei

Ze zegt dat ze het niet is. Kunt u bewijzen dat ze het wel is???