maandag 14 juli 2008

Afblijven!



Storm:
Wat u hier op de stoep ziet, zijn spulletjes van mijn kleine zij-mens en daar blijft u mooi vanaf. Ah, u kunt nu wel zeggen dat u er totaal geen belangstelling voor heeft maar ik geloof u niet en ik vertrouw u voor geen cent. U zegt dat dat wederzijds is? Prima, dan is dat duidelijk. Niet dat het me interesseert want ik zit niet bepaald te wachten op het opbouwen van relaties met andere mensen dan die van mijzelf, en al helemaal niet met u. Als u me nu af en toe iets lekkers zou komen brengen, dan zou ik een en ander kunnen heroverwegen, maar ik neem aan dat u mij niets heeft te bieden? Dat dacht ik al. Het toeval wil dat ik net even naar binnen wilde gaan om een kleine snack te scoren, maar u houdt mij dus nu op door hier bij de spulletjes van mijn kleine mens stil te staan terwijl u best door had kunnen lopen. Ach, u wilt alleen wat foto's maken? Voor uw katblad? Nou, dat blad interesseert me toevallig geen moer dus ga ik toch maar doen wat ik aanvankelijk van plan was, voordat u uw neus hier liet zien. Na mijn snelle snack heb ik trouwens nog een heel druk programma af te werken dus ik moet opschieten. En denk erom, van die spulletjes blijft u af!

Geen opmerkingen: