maandag 7 juli 2008

Het zat niet mee...


Charli:
Natuurlijk ben ik op de verjaardag van mijn moeder geweest! Gelijk 's ochtends al hoor, toen de zon nog scheen. En 's avonds ook nog even maar daar vond ik niks aan. Veel te veel mensen die maar zaten te praten en te drinken. Het was zo vol dat ik niet eens op mijn stukkie van de bank kon zitten. Ja, daar had ik best wel de pest over in. Maar ik kreeg er nog meer de pest in toen mijn mens de voordeur had dichtgetrokken en er net een mooi vliegbeest neerstreek op de punt van de feesttent. Het had om elke poot een ringetje en ik had hem graag willen vangen. Maar ja, ik zat achter glas heh? Kon er dus niet bij. En daar werd ik helemaal gek van. Ik had al geen lekkere hapjes gehad op dat zogenaamde feest en nu ging dat vliegbeest ook nog aan mijn neus voorbij. En nou is het rotweer en zit ik weer achter glas. Soms zit het gewoon niet mee in het leven.....



3 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldige foto!

Mevrouw Katblad zei

Deze twee foto's werden gemaakt door Marian. Zie voor meer mooi fotowerk ook haar site "camerakwast" onder Leuke Links in de rechterkolom van het katblad!
En bedankt voor het compliment!

Anoniem zei

Bedankt voor de tip!