zondag 13 juli 2008

Pim wacht....


Pim:
Het is weer zondag en dus ben ik niet in goede doen. Ja, migraine, depressief en de hele rambam.
Nee, niemand thuis dus ook nog eens eenzaam. U snapt dat ik u verder niet te woord sta, behalve als u iets lekkers in mijn voerbak komt doen. U heeft geen sleutel? Regel dan maar wat. Ik weet zeker dat u dat kunt, als u maar wilt. We kunnen dan binnen verder praten. Ik ga alvast en verwacht u binnen een paar tellen in mijn huis. Ik reken op u.


En Pim ging naar binnen. Helaas hebben wij inderdaad geen sleutel en wilden ook niet een raam inslaan of deur intrappen en daarmee de buurt op stelten zetten. Of Pim nu nog steeds naast zijn voerbak zit te wachten op een lekker extraatje, is ons niet bekend. We hopen maar dat Pim zich weer snel wat beter voelt. En we hopen ook dat hij begrijpt dat wij niet aan al zijn wensen kunnen voldoen.

Geen opmerkingen: