woensdag 23 juli 2008

klachtenboek!



Bohr:
Dit is mijn bankje. Als u al meer foto's van mij heeft gezien, weet u dat dit bankje eerst voor mijn huis stond. Maar mijn mensen wilden eens een keer wat anders. Twee losse stoelen met een tafeltje ertussen dus. Want dan kunnen ze buiten zitten en tegelijkertijd koffie drinken en internetten en dan kunnen ze hun rotzooi kwijt op dat tafeltje. Dus hebben ze bij de Blokker zo'n set gekocht en die staat nu voor mijn huis. Zonder mij iets te vragen hebben ze toen mijn bankje een eind verderop gezet. Dat betekent dat ik niet meer voor mijn huis op mijn bank kan zitten en daar baal ik van. Omdat mijn mensen het zo gezellig vinden om samen buiten te zitten aan hun nieuwe setje, zitten ze vaker buiten dan daarvoor. Dus die twee stoelen zijn heel vaak bezet en dan moet ik op mijn bankje gaan zitten dat nu dus niet meer voor het huis staat. Dat vertik ik. Want het bankje heeft geen rugdekking meer. Het staat zomaar midden in de tuin. Ik kan daar niks mee. Daarom ga ik er maar onder zitten, dan voel ik me tenminste nog een klein beetje veilig. Ik ben het er dus niet mee eens en ik heb geprotesteert, maar ze houden totaal geen rekening met mij. Ik hou sowieso niet van het verplaatsen van meubels, maar deze actie van mijn mensen spant wel de kroon. Ik weet nog niet of ik van plan ben te gaan wennen aan deze nieuwe situatie. Ik laat u nog wel weten of ik een klacht ga indienen of niet. Heeft u een adres voor mij van een instantie die dat soort klachten behandeld? Dan kom ik bij u langs want dan kunt u voor mij een brief schrijven.

1 opmerking:

Anoniem zei

De Bank Is Back!

Sedert afgelopen zaterdag is de habitat van bohrkat hersteld. Het sujet in kwestie herroept eerdere zurigheden, vooral omdat inmiddels de truien en verwarming ook weer zijn aangegegaan.

Hulde Aan De Winter

Is getekend,
Feline Force

(De tegenhanger van Hof Is Vol)