dinsdag 8 juli 2008

Ronkend wielhuis



Japekoppie:

Zie je nou? Daar staat weer zo'n groot ronkend wielhuis. Ik wou net naar buiten en toen kwam-ie eraan. Nou, dan blijf ik dus binnen want ik vertrouw die dingen niet. Ja, ik hou 'm goed in de gaten maar het duurt al zo lang. Mijn zij-mens wil een klacht gaan indienen, zei ze net. Want hij staat er al 25 minuten, zag ze op de klok. Ja, met draaiende motor. En ze vindt dat onze straat niet gemaakt is voor van die grote dingen. Soms komen al voor zeven uur 's ochtends en maken dan hels kabaal. Dan slapen we soms nog ja, maar dat ding maakt je dan wel wakker, daar hoef je niet bang voor te zijn. Maar ik ben wel bang. Het is een grote schande dat ik mijn verkenningsronde nu moet uitstellen voor zo'n monster. Ze moesten die dingen hier gewoon verbieden.

Geen opmerkingen: