dinsdag 8 juli 2008

Mooie gordijnen


Luna:
Bent u daar weer? Ik kan u helaas niet binnen vragen. Niemand thuis, alles potdicht. Tenzij u via het dakraam binnen wilt komen? Nee, dat dacht ik al. Ja, ik kleur inderdaad mooi bij de gordijnen. Waarom denkt u dat ik hier anders zit? Niet dat ik niet liever buiten was geweest, maar dat gaat nou eenmaal niet op dit moment. Geen katten bij u vandaag? Oh, Japekop is dus al voorbij en zit verderop. Dat had ik even niet gezien. Nou, ik kom hem vast binnenkort wel weer tegen op het dak en dan geef ik hem denk ik maar weer een flinke pets. Ja, ik vind dat nodig want hij vraagt erom. Arrogante uitstraling heh? Kan ik niet tegen nee. O, hij is geen vechter maar verkenner? Zo, A nog wel? Dan snap ik het allemaal beter, van die arrogante uitstraling bedoel ik. Maar dat neemt niet weg dat ik hem af en toe gewoon een knal voor zijn kop moet geven. Tja, dat zit nu eenmaal in mijn karakter heh? Zo hebben we allemaal onze eigenaardigheden.

Geen opmerkingen: