maandag 21 juli 2008

Flauwekul-gesprekje


Pim:
Wat ik aan het doen ben? Ik oefen mijn evenwicht en stabiliteit, zo te zeggen. Op de stoeprand ja. Nee hoor, er mankeert niks aan mijn evenwicht maar je moet het wel onderhouden heh? En zo'n stoeprand is daar uitermate geschikt voor, want als je per ongeluk misstapt, val je niet de diepte in. Ja, natuurlijk kan ik ook bovenop de pergola klimmen en daar aan mijn balans werken. En dan val je ook niet zo verschrikkelijk diep inderdaad, maar ik had nu gewoon zin in deze stoeprand. Zeg, gaat u nog een beter gespreksonderwerp aansnijden? Over iets wat er echt toe doet? Niet dat ik ergens over wil praten hoor, maar ik dacht: dit is een flauwekul-gesprekje en ze komt vast wel met nog iets anders. Stoeprand als inleiding ja. Ah, u had dus niks anders in gedachten. U kwam alleen maar even voorbij dus, en dacht: wat doet die Pim daar op die stoeprand. Nee, dan is het duidelijk voor zowel u als voor mij. Wilt u nog weten wat ik hierna ga doen? Niet? Dan zijn we dus klaar met dit onzinnige gesprek!

1 opmerking:

Anoniem zei

Je staat daar mooi Pim! Je bent goed in balans