woensdag 6 augustus 2008

Trek in kip!


Sylvester:
Ik wou eigenlijk net naar binnen. Ja, ze stond al klaar om de deur open te doen want dat kan ik dus zelf niet. Nee, geen kattenluik. Maar goed, komt daar een vreemde dame aan die een praatje begint. Ik rook al gelijk dat ze lekkere dingen in haar tas had, dus ik druk kopjes geven en lief doen want je weet maar nooit.


Ja, ik mag dan wel op dieet zijn, maar af en toe een heel klein tussendoortje moet toch kunnen?
Wel, ik rook heel duidelijk kip. Ik zweer het je, er zat kip in die tas!


Dus ik onopvallend steeds dichter bij die tas snuffelen en ondertussen werd ik nog eens lekker geaaid ook. Ja, daar was die vreemde dame erg goed in. Van mij mag ze best vaker langskomen, maar dan moet het niet alleen bij aaien blijven natuurlijk! Wat ik daarmee bedoel? Bent u achtelijk ofzo? Die dame had kip in haar tas, moet ik dat voor u spellen? Ja, natuurlijk wilde ik daar best een stukje van hebben!


Ja, ze is weggegaan die dame en nee, ik kreeg geen kip. Maar nu wil ik echt naar binnen dus schiet alstublieft een beetje op en doe die deur voor me open! Tjonge, jonge. Hoezo "verslag in katblad"? U heeft foto's gemaakt? En daar komt een verhaaltje bij? Volgens mij heeft u daar mijn toestemming voor nodig en ik denk niet dat ik die ga geven! Tenzij u nog een stukje kip in de koelkast hebt liggen?

Geen opmerkingen: