zondag 24 augustus 2008

Stijgende lijn



Rooie Gijs:

Ik voelde me een paar daagjes wat ziekjes. Ja, dat krijg je als je ouder wordt. Ik bedoel daarmee dat het niet allemaal meer "nieuw" is heh? Het binnenwerk zal ik maar zeggen. Maag soms een beetje van streek, af en toe wat last van het gebit, afijn, u kent dat wel. Ik heb ook nog steeds een paar klitjes in mijn vacht inderdaad. Ja, achterop zal ik maar zeggen. Maar ze worden regelmatig weggeknipt en dat lucht wel op. Al is de behandeling op zich nou niet bepaald aangenaam. Dat gewriemel aan je achterste en dan dat gedoe met een grote schaar. Je kunt dan niet zien wat er gebeurt heh? Wat ze aan het doen zijn met die schaar dus. Maar ik voel me weer wat beter dan een paar dagen geleden. Ja, ik eet ook weer wat beter. Dat komt omdat ik wat meer zacht voer heb gekregen terwijl ik normaliter harde brokken geserveerd krijg. Maar aardig van u dat u even komt informeren. Ja, u kunt uw lezers berichten dat er in mijn situatie weer een stijgende lijn zit. Met u ook alles goed verder?

1 opmerking:

Anoniem zei

Fijn Gijs!
Je ziet er weer veel beter uit.
Misschien moet je voortaan maar altijd zacht voer eten. Dat is ook wat gemakkelijker als je tanden niet meer de jongste zijn.
Kijk je mens maar lief aan, dan koopt ze dat wel voor je.